3 סיבות מדוע נתונים יקרי ערך, ולא עסקאות זולות, הם סוד ההתאוששות של המגיפה במלונות

המהפך הדיגיטלי של מגזרים רבים, כולל אירוח, מואץ על ידי המגיפה והטכנולוגיות כגון צ'ק אין ללא קשר מועברות על ידי מלונות רשת ומלונות עצמאיים. יחד עם זאת, ידוע כי נתונים יכולים לספק תובנות פשוטות לגבי יוזמות עסקיות ומודיעין המניב תוצאות קשות בארגונים ידועים מסוימים.

עם זאת, פיתוח תרבות מבוססת נתונים במלונות מחוץ לקבוצות הגדולות הוכיח את עצמו כקשה למדי להשגה. אנחנו לא לבד.

בסקר שנערך על ידי 85 מנהלי פורצ'ן 1000 על ידי NewVantage Partners, 92% אמרו כי "האתגר העיקרי להפוך למונחי נתונים" הוא אנשים, תהליכים עסקיים ותרבות. פחות ממחצית החברות שנבדקו דיווחו כי הצליחו בשנה האחרונה עם מדדים עיקריים כמו הגברת חדשנות בנתונים, התחרות על נתונים וניתוח, ניהול נתונים כנכס עסקי, יצירת תרבות נתונים או – כן ניחשתם נכון – יצירת ארגון מונחה נתונים.

כשהתקציבים והמשאבים הצטמצמו בשנה האחרונה כבעבר, המלונות פועלים עם צוות שלד. קבלת החלטות חכמות וחסכוניות ללכידת הביקוש מעולם לא הייתה קריטית יותר. שם נכנסת הגישה הנכונה לשימוש בנתונים, בשילוב עם גישה נוחה למודיעין מאומת בזמן אמת – ומדוע זה, ולא כל מבצעים זולים, שיהוו המפתח לקבלת פנים יותר אורחים דרך דלתות המלון. .

שלוש סיבות מדוע בתי מלון זקוקים לטקטיקות מונעות מודיעין בלב אסטרטגיית ההתאוששות שלהם:

  1. התאמה אישית 

הבנה מעמיקה של מי הם אורחי היעד שלך, היכן הם נמצאים ומה הניע אותם להזמין תהיה קריטית בהבטחת צמיחה מתמשכת וזכייה בנתח שוק גדול יותר. איסוף נתונים על כל אורח הוא חיוני ומאפשר הכנסה, הפצה, וצוותי שיווק לא רק להבין מה הם מצפים מהמלון אלא גם את הפעילויות שהם יחפשו במהלך שהותם. חמושים במידע זה מלונות יכולים לפלח קהלים וליצור קמפיינים ומבצעים מותאמים שיהיו יעילים יותר במשיכת אורחים.

יותר מכך, מלונות רואים חזרה לשיטות הזמנה מסורתיות ואישיות יותר, כאשר ההזמנות נעשות דרך הטלפון והצ'אט בשידור חי רואה צמיחה אקספוננציאלית. להקדיש זמן להבנת האורחים שלך וליישר את גישת ההכנסות, ההפצה והשיווק שלך בהתאם, תיצור מסגרת עוצמתית לשמירה על תפוסה ולהגדלת ה- ADR.

  1.  אופטימיזציה ל Channels 

כל דולר נחשב במלונות מתחילים את דרכם להתאוששות. מנהלי הפצה חייבים לוודא שכל ערוץ עובד קשה עבורם ומספק תוצאות, לכן, מעקב בזמן אמת אחר ביצועי כל ערוץ הוא מכריע. לדוגמא, כמה באמת עולה פרסום בגוגל המזמין הזמנות ישירות, וכיצד הוא משתווה לעמלות OTA, הן מבחינת עלות אך גם על יעילות? האם הצעות המחיר למטרות חיפוש מותאמות במיוחד בהתבסס על שולי ההכנסות של המלון? כמו כן, חשוב מאוד להיות היכולת לזהות ולטפל בבעיות זוגיות בשיעור (מלהיות חסר על ידי OTA וסיטונאים ועד טעויות בחישוב מס או קישוריות שבורה).

 

  1. תמחור תחרותי ודינמי

כשהביקוש גואה ככל שמגבלות הנעילה מתחילות להירגע, אין עוד צורך במלונות להפחית את התעריפים. נהפוך הוא, בתי מלון צריכים לנסות למקסם את ההכנסות על ידי פיקוח על שיעורי ההערכה שלהם בכל שווקי המזינים ולקבוע את התמחור שלהם בהתאם, ולכן הם זוכים באורחים מבלי להשאיר כסף על השולחן. האופי המשתנה של זמנים אלה גורם לכך שיעורים סטטיים צריכים להיות נחלת העבר. כמובן שלכל המלונות אין את עריכת הטכנולוגיה הנדרשת כדי לבצע שינויים בתמחור בכל דקה על פי הביקוש, כפי שיש לחברות התעופה. עם זאת, על מנהלי ההכנסות לעשות כל מאמץ לעקוב אחר מערך המחשבים שלהם, כולל השכרת נופש, תוך שימוש בתוכנת הביון התחרותית הטובה ביותר שהם יכולים להרשות לעצמם, ולהתאים את מחיריהם ללא הרף כדי להישאר לפני השאר.

נתונים שעומדים מאחורי החלטות אסטרטגיות אלו וכל האחרות הם שיעשו את ההבדל האמיתי. רק על ידי הבנה מה העלות האמיתית וההשפעה של כל החלטה, מלונות יוכלו לבנות בהצלחה אסטרטגיית הכנסות ברת קיימא שתייעל גם את ה- RevPAR נטו וגם בסופו של דבר את GOPPAR.

גלה כיצד חבילת פתרונות הבינה העסקית של פורנובה תביא אותך לשליטה בנתונים שלך. www.fornova.com