79% מהמלונאים ו -45% ממותגי הנסיעות בעולם דיווחו השנה על הנכונות להשקיע בטכנולוגיות המאפשרות קול. מכשירים של אמזון וגוגל מתמודדים על מקום על השולחן ליד המיטה. 

שכן יותר ויותר מותגי מלונות ומלונות בוטיק עצמאיים עובדים עם ספקי פתרונות על דרכים חדשות להשתמש ברמקולים חכמים אלה כדי להעסיק אורחים, להניב הכנסות ולשפר את היעילות התפעולית.

המלונאים שמתלבטים האם להשקיע בטכנולוגיות קול צריכים להבין כי פיתרון מיושם היטב משלם עבור העלות של עצמו באופן כמעט מיידי, ומחליף את העלויות הקיימות. השימוש בטכנולוגיה גם מגבירה את ההכנסות כיוון שהיא מפנה  זמן נוסף שבו הצוות משוחרר לפעולות אירוח הדורשות מגע אנושי.

 

להלן חמש דרכים למדוד את ההחזר על ההשקעה בסביבה עוזרת קול בחדר:

1. חיסכון בעלויות – מלונאים מתכוונים זה מכבר לאחד טכנולוגיות לצד מיטת האורח ולהפסיק עם חומרים מודפסים בחדר. על ידי החלפת השעון, רמקול ה-Bluetooth ובקרוב הטלפון במכשיר מונע קול אחד, חדרי האירוח מעולם לא נראו כל כך פונקציונלים בעלות נמוכה בשילוב טכנולוגיה מתקדמת. העלויות של מספר מכשירי מיטה מסורתיים וכל ההדפסות הנייר יכולים להוסיף עלות אחזקה של עד מאות דולרים לחדר, בעוד שמכשירים קוליים שמשמשים למספר מטרות עונים על כל הצרכים בפחות מ- 50 $ לחדר.

2. הגדלת מכירות במלון בזמן שהות – שילוב טכנולוגיה מבוססת קול גם מאפשרת להתאים את ההצעות אל הבקשות של האורח ובכך לקדם מכירות דרך האינטרקציה מבוססת הקול. מחפש למלא את המסעדה שלך בארוחת ערב? העוזר הקולי שלך יכול להציע הצעה להזמנה עם הטבה. רוצה לגרום לטרקלין הלובי שלך להתמלא בHAPPY HOUR? העוזר הקולי שלך יכול להציע שני קוקטיילים במחיר של אחד. 

3. שפר את ציוני המלון, הגדל את הנאמנות וצור ביקורות חיוביות ברשת – אורחים מחפשים מקום שיזכיר להם נוחות וחמימות ביתית, מכשיר קולי יכול לייצר את החוויה הזו.

4. הגדל את התפוסה והמחירים היומיים הממוצעים  – אורחים מחפשים מלונות המבדילים עצמם. מלונאים המקדמים את פיתרון העוזר הקולי שלהם מתחרים על בידול ושירות המתאפשר טכנולוגית חדשנית. מתן שירות מקוון על ידי עוזר קולי יכול להגדיר על ממוצע ההכנסות היומי וגם נותן למלונות טוויסט חדש בשירות. 

 

 

5. קבל נתונים שיניעו קבלת החלטות עתידית – אין דרך טובה יותר להבין את צרכי האורחים שלך מאשר להבין ולנתח את בקשותיהם – גם כאשר הם אינם דורשים פעולת צוות. בקשות הסברה – כמו "כיצד אוכל להתחבר ל- WiFi?" או "מה השעה לצק אוט?" – גוזלות זמן יקר לצוות העובדים. בקשות לשירותים שהמלון שלך אינו מספק, לרוב לא נכללות. בעזרת פיתרון עוזר הקול שלך ניתן לקבל נתונים על בסיס מידע שנאסף מהעוזר הקולי. ניתן לקבל דוחות מצטברים שיעזרו לך להבין מה האורחים שלך רוצים ומתי הם רוצים אותם. מידע זה יכול לייעל את לוחות הזמנים של הצוות ולשפר את חווית הלקוח.

 

*תורגם ממגזין Hotel Technology News