המרכז לקידום מקצועי החל את פעילותו בשנת 2012 ופועל רבות למען שדרוג המקצועיות של העובדים והמנהלים בענף המלונאות. ימי העיון מתרכזים, הן בנושאים מקצועיים, בחתך של בעלי תפקידים במקצועות המלונאות השונים והן בנושאים העשרתים – ניהוליים.
אנו מביאים את המרצים הטובים ביותר, שמים דגש על איכות ורלוונטיות התכנים לענף.
להדרכות שלוש מטרות עיקריות: 

  • שדרוג העובדים הקיימים במלונאות, תוך הענקת כלים לשיפור ביצועיהם.
  • מפגש בין עמיתים והחלפת דעות 
  • חיזוק גאוותם המקצועית של העובדים.

עד כה ערכנו למעלה מ-325 ימי עיון, סדנאות וקורסים, בהם השתתפו למעלה מ- 9000 עובדים ומנהלים מבתי המלון השונים ברחבי הארץ, במגוון נושאים מקצועיים והעשרתים. ימי העיון נערכו על פי מאפייני תפקידים ומחלקות.

כמו כן, התקיימו ימי עיון וסדנאות מעשיות בנושאי אלכוהול ויין, סדנאות שונות בניהול ובמנהיגות, סדנאות מעשיות בתחום אמנות הבישול והמגדנות, קורסי מחשבים, קורסי חונכים- 3 מפגשים, קורס ראשי צוותים, קורס פיתוח מפקחי משק, שלושה קורסים בנושא ניהול מזון ומשקאות- 15 מפגשים. 

ימי העיון מתקיימים במלונות ובבתי הספר השונים ללימודי מלונאות ותיירות. מעבר לידע הנרכש, אנו רואים חשיבות רבה בעצם המפגשים של המלונאים עם עמיתיהם תוך החלפת מחשבות ורעיונות התורמים לעניין. 

 

קול קורא:

חלק בלתי מבוטל מהמרצים בימי העיון, הם מנהלים בכירים ומקצועיים מתוך הענף עצמו ואנו נשמח להגדיל את מאגר המרצים. אם אתם בעלי יכולת לעמוד מול קהל ורוצים לשתף בידע אותו צברתם את עמיתכם המלונאים, אנו רוצים אתכם אתנו. ההרצאות יזכו את המרצה בתשלום מטעם המרכז לקידום. כמו כן, נשמח להגדיל את היצע הנושאים והתכנים לימי העיון, המעוניין להציע נושאים, מתבקש לפנות לאלינור מאירוביץ .

למייל:  [email protected]  או לטלפון: 03-5170131 שלוחה 222.